My Loyal Followers

Monday, December 27, 2010

Iri hati dan benci dengan kau



Iri hati dgn kau. Kau tak ada apa-apa keistimewaan, tapi kenapa kau dilayan dgn baik, sedangkan aku ni dilayan mcm ulat sampah. Siapa kau? Aku kenal dia lebih 4 tahun dah, kau? Kau baru je kenal dia setahun lebih. Kenapa dia layan aku begitu teruk sampai macam ni sekali? Apa yang kau dah hasut dia sampai dia layan aku mcm ni? Setiap benda yang aku buat salah dekat mata dia. Kau je la yang perfect. Kau boleh pulak nak lebih-lebih dgn dia. Bila aku yang lebih-lebih, kau marah mcm aku ni perempuan sial. Kau yang cakap mcm ni kan? Bitch? Tu yang kau tulis. Ini tak adil ! Aku benci dan aku tak suka!

p/s : Jgn ingat aku boleh lupakan semuanya senang mcm tu aje

2 comments ヅ:

syira aka sepatu hijau said... [Reply to comment]

salam


sebagai manusia kita mmg tak dapat lagi dari perasaan itu,
tapi jangan diikutkan sangat :)

saa'datunnisa said... [Reply to comment]

sabar ea ila ,, papepun ,, ak ade kat sini ttp syg k0 ,, meh ak >(^^)< ,,,

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...