♥ Wait patiently.
Grow and be ready, you’ll see Allah will give you a love story far better than you could ever dream of. ♥
Showing posts with label love. Show all posts
Showing posts with label love. Show all posts
Friday, November 4, 2011
La Tahzan ;)
Saturday, May 21, 2011
Menyendiri lagi (-_-")
Mengapa kau pergi
Di saat aku mulai mencintaimu
Berharap engkau jadi kekasih hatiku
Malah kau pergi jauh dari hidupku
Di saat aku mulai mencintaimu
Berharap engkau jadi kekasih hatiku
Malah kau pergi jauh dari hidupku
Menyendiri lagi
Di saat kau tinggalkan diriku pergi
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencintai dirimu
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencintaimu.
Di saat kau tinggalkan diriku pergi
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencintai dirimu
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencintaimu.
p/s: don't trust too much, don't love too much,don't hope too much, because that too much can hurt you so much .
Labels:
love
Tuesday, May 10, 2011
hati saya sakit kerana awak
Saya tak tahu kenapa selalu kecundang dlm Percintaan.
adakah ini yg dinamakan Jerat Percintaan?
Dulu saya ada ckp dekat awak,
"saya tak layak untuk awak, awak terlalu baik untuk saya, ada girl yg lebih baik dekat luar sana yg layak bersama dgn awak"
Tapi awak enggan lepaskan saya, awak bersungguh-sungguh nak tawan hati saya.
Dan bila saya bagi awak peluang, peluang yg saya sendiri tak boleh nak kira,
last-last awak kecewakan saya.
Awak kata awak tak boleh nak masok dgn perangai saya, awak suruh saya ubah dulu perangai yg awak tak suka tu.
perangai yg saya maksudkan,
- Asyik nak merajuk
- Jenis yg memaksa (awk ckp too demanding)
Orang ckp, kalau kita dah sama suka, semua yg buruk dekat pasangan, xkan kelihatan pun di mata, apa yg kita nmpk baik je.
Tapi awak?
kalau betul pun awak nak saya berubah, kenapa awak tak nak lihat saya berubah disamping awak?
Maksud saya, perlu ke kita berpisah?
kenapa perlu awak biarkan saya berubah seorang diri?
Awak kata, awak tak nak saya berubah sebab awak, tp berubah untuk kebaikan diri saya sendiri.
Ye, saya akan ingat pesanan awak tu, dan saya akan berusaha untuk berubah.
Terima kasih awak, di atas nasihat awak tu.
p/s :
Lagi satu, saya tak faham dgn kaum adam ni,
dulu kalau time nak mengaku saya ni gf awak,
bukan main tersipu malu lagi kan,
tapi sekarang bila dah jadi jd ex,
laju je awak sebut.
Memang saya tak faham (-_-")
Labels:
love
Sunday, April 3, 2011
Ohh, i like this :)
" Ya Allah ,
jika
benar dia jodoh ku , Kau dekatkan lah diriinya padaku , Kau
perkuatkanlah hubungan ini sepertimana kau menyatukan umat umat mu yang
lain . Sesungguhnya aku sangat menyayangi dirinya .
Ya Allah ,
jika benar dia bukan jodoh ku . Kau berilah jalan terbaik agar hubungan
ini tidak musnah sekelip mata . Agar aku tetap diingatanya sebagai
orang yang pernah menyayanginya dan hadir dalam hidupnya . janganlah Kau
wujudkan secalit pun kebencian terhadapku .Kau berikanlah kebahagiaan
kepadanya kerana kebahagiaan dirinya adalah kebahagiaan diriku .
Amin.... "
Jika seorang datang membuat kita kecewa, maka dia adalah 'guru' yang hendak mengajar kita erti sabar.
Jika kita rasa kita sedang dikecewakan, itu menunjukkan kita sedang belajar untuk membina sikap tidak terlalu mengharap.
Credit to : Raziella
Labels:
love
Friday, March 11, 2011
You have not seen the last of me
Feeling brokenBarely holding onBut there’s just something so strongSomewhere inside meAnd I am down but I’ll get up againDon’t count me out just yetI’ve been brought down to my kneesAnd I’ve been pushed way past the point of breakingBut I can take itI’ll be backBack on my feetThis is far from overYou haven’t seen the last of meThey can say thatI won’t stay aroundBut I’m gonna stand my groundYou’re not gonna stop meYou don’t know meYou don’t know who I amDon’t count me out so fastYou haven’t seen the last of meThere will be no fade outThis is not the endI’m down nowBut i’ll be standing tall againTimes are hard butI was built toughI’m gonna show you all what I’m made ofThis is far from overI am far from overYou haven’t seen the last of meI’m not going nowhereI’m staying right hereOh noYou won’t see me beggingCan’t stop meIt’s not the endYou haven’t seen the last of me.
Labels:
love
Friday, March 4, 2011
Choi Si Won? Sangat Kacak & Jambu ;)
ohhhh
Choi Si Won !
tiba-tiba addict gile dgn mamat ni, haihhhh, jambu gilakkk!
ni sume gara-gara tgk cerita Oh! My Lady!
ada lagi tak cerita yg hero dia Si Won?
nak tgk nk tgk ! :)
suka tgk badan dye yg ketul-ketul tu, yawwwww ! I LIKE ! <3
dengar cite, Si Won bakal datang Malaysia next month?
Suka-suka !! wuhhuuuU, nak jumpe!
btw awak, it always be you MNKA ;)
Labels:
love
Saturday, February 19, 2011
I hate that ...
I hate that I have to pretend it doesn't matter or bother me,I hate that I still think about you all the time,I hate that you don't care, even a little bit,I hate that my emotions have gotten the best of me,I hate that you put me through all of this,I hate that I can't talk to you,I hate that I still care,I hate that I still miss you,I hate that I don't hate you at all.
Saturday, January 29, 2011
Sway
"It was you who picked
the pieces up
When I was a broken soul
And then glued me
back together
Returned to me what
others stole
I don’t wanna hurt you
I don’t wanna make you sway
Like I know I’ve done before
I will not do it anymore
I’ve always been a dreamer
I've had my head among
the clouds
Now that I’m coming down
Won’t you be my solid ground?"
the pieces up
When I was a broken soul
And then glued me
back together
Returned to me what
others stole
I don’t wanna hurt you
I don’t wanna make you sway
Like I know I’ve done before
I will not do it anymore
I’ve always been a dreamer
I've had my head among
the clouds
Now that I’m coming down
Won’t you be my solid ground?"
p/s : credit to Aishah Amin..
Labels:
love
Friday, January 28, 2011
Thats when you know you miss 'him'
When you constantly can’t stop thinking of him.
When you wait for him to go online, or when you wait for a phone call or when you wait for a text.
When you see something and it reminds you of him.
When you talk about him to your friends, a lot. When you start to read over messages, saved conversations or you replay moments of your life with him in your head.
When you realise that when you’re out, you look around to see if you “accidentally” bump into him.
When you hope to talk late that night again, like you two would used to.
When you realise your friends get sick of you talking about him. When you want to hug him again, or kiss him, or just be with him.
When you listen to songs and you think “This was our song.”
When you go somewhere and you reminisce on what happened there with him.
When you think of him before you go to sleep.
That’s when you know you miss him.
Saturday, January 22, 2011
Nobody wants to bother your problem
I dont know why lately, i can't stay calm.
Always keep thinking about him. I hate this feeling.. (T_T)
I'm such in pain, heartache :-S
I know,he is now happy out there, and perhaps he doesn't even thinking of me.
I hate that mood when I don't feel like talking to anyone, faking a smile and pretend to be happy like I always do.
but at the same time, I don't know what's wrong.. =.="
"Pretending to be happy when you are in pain is just an example of how strong as you are as a person.Still making that simple smile when every part of you dies"
*I hope someday you will miss me. :')
sometimes u love & u learn, then u move on ..
Labels:
love
Friday, January 14, 2011
how are you doing ?
siyesly, i miss him so muchhhhhhhhh .
i miss the person who always make me smile, always there for me, cherish me up when i'm down.
but now, he is doing the same thing to her, not to me anymore.
how are u?
i hope u're doing just fine.
are u join the halusinasi theatre?
if u do, wish u all d'besh.
especically to 5th kolej UM.
MISS YOU ALWAYS MNKA (T_T)
p/s : staying at home for 3 days doing nothing is just so bored :( ......
Labels:
love
Penakut T_T
Tak semua kau rancang akan berlaku
Mungkin nasib tak menyebelahi aku
Entah mengapa engkau yang aku cinta
Mungkin lebih baik kau ku lepas saja
Ini tidak adil tidak adil baginya
Ini tidak adil tidak adil bagiku
Ini tidak adil
Untuk engkau bertanya jika ku mencintaimu juga
Tidak adil tidak adil baginya
Kau tak pernah cuba memahami aku
Cinta kau ucap tak pernah engkau tunjuk
Dan bila tiba saat ku kehilangan
Beban yang tak pernah cuba kau ringankan
Kau bukan milikku
Dan aku memang penakut
Mengakui cinta kepadamu
Seribu kali ku cuba ucapkan
Bila bersamamu
Kau bukan milikku
Dan engkau pun tahu
Kau bukan milikku
Labels:
love
Monday, December 27, 2010
Iri hati dan benci dengan kau
Iri hati dgn kau. Kau tak ada apa-apa keistimewaan, tapi kenapa kau dilayan dgn baik, sedangkan aku ni dilayan mcm ulat sampah. Siapa kau? Aku kenal dia lebih 4 tahun dah, kau? Kau baru je kenal dia setahun lebih. Kenapa dia layan aku begitu teruk sampai macam ni sekali? Apa yang kau dah hasut dia sampai dia layan aku mcm ni? Setiap benda yang aku buat salah dekat mata dia. Kau je la yang perfect. Kau boleh pulak nak lebih-lebih dgn dia. Bila aku yang lebih-lebih, kau marah mcm aku ni perempuan sial. Kau yang cakap mcm ni kan? Bitch? Tu yang kau tulis. Ini tak adil ! Aku benci dan aku tak suka!
p/s : Jgn ingat aku boleh lupakan semuanya senang mcm tu aje
Labels:
love
Saturday, December 4, 2010
Goodluck to you En. Kholis Abrar !
Goodluck to you Encik Mohammad Nur Kholis Abrar for your next paper on this coming Monday and for ur last paper later.Do your best okay? Lately, I've wished u every day on your exams.I hope that it will encourage u too answer them confidently.Make ur family and ur love's one proud of you. One ke? :PEcewahhhhh, ayat bukan maen boombastik gitu :PAnd by the way, thanks for treating me so well during this break semester.I know, u are concern for me, as this is my first time having my break semester without u besides me.Don't worry, i'll get used to it in the future, thanks a lot !Last but not least :Best of luck lis !
p/s: saya harap x ade sesiapa yang terase dgn post ni ye ;)
Monday, November 22, 2010
Sunday, November 21, 2010
Lazy = Malas & Award ?
Oke, hari ni tak buat pape pun duduk rumah. Suppose kalau hari Ahad, time tu la kite enjoy kan? Tapi ila ? Just duduk rumah, tengok tv, meng-onlinekan diri. Hajat nak tengok wayang sejak balik cuti, tak kesampaian lagi. Because tak de sape nak ajak. Bile ada org ajak je, time tu mmg tak de mood. So, here i am, blogging, menghabiskan masa yang ada sepanjang hari Ahad ni, Haihhhh (-_-")
Tu la ila, kalau kau ade boyfriend kan bagus, Takde la kau termenung
je kt rumah, goyang kaki, mcm org gile x tentu arah . Mesti hari-hari
kau tengok wayang dekat JJ BTHO tu, mcm time kau ngn Kholis dulu, kalau
tak pun, seminggu 2 kali ke kan? ahaha (ila bermonolog sendiri)
Ooppps, ada orang terasa ke? Maaf la ye kalau ade sape-sape terase :P
Sebenarnya ibu ila ajak pergi apartment dye dekat Bandar Seri Permaisuri sana, nak kemas-kemas and cuci-cuci sikit, because ada orang nak sewa rumah tu. Ni semua gara-gara kawan my lil sis la ni, dah la duduk kat apartment tu 3 bulan mcm tu. Tapi x pernah bayar sewa, x pernah bayar duit elektrik, air semua, ibu ila pun mengamuk la. Dah la bil air & elektrik semua ibu bayarkan kelmarin. Mahu tak kene RM400. Duit rumah sewa? Tak payah cakap la, dekat RM1000 dye orang tak bayar lagi. Ish ish, kalau tahu, tak payah je bagi sewa kat dorang, So pengajaran dalam cerita ni, JANGAN SEWAKAN RUMAH DEKAT ORANG YANG KENAL DGN KITA ( i mean, if orang tu x boleh diharapkan langsung)
Eyh, kenapa ila cerita panjang-panjang lak ni? menyimpang sudah, haha. Ila tak jadi pun pergi apartment tu, because ila takut nak drive. hahaha, dah lama tak bawa kereta, da 3-4 bulan kot, so takut nak bawa. Especially kt KL yang sibuk ni kan. Dah la hari Ahad, kereta banyak kat jalan raya ! If weekdays, tak pe la lagi. Kalau kat Perak tu, ila berani lagi la nak bawa, tapi kt KL ? I SAY NO NO NO !
Oke, actually x de benda pun nak post hari ni, just nak ucapkan terima kasih kepada MUN @ MUNIRAH sbb bagi award kt ila . Award apa ?
AWARD BLOG CANTIK !
haha, banyak la cantik, serabai je ila tengok :P
Banyak lagi blog yang cantik, kuang kuang :P
Banyak lagi blog yang cantik, kuang kuang :P
And i think i suppose to tell about myself kan? 7 things ? ahha, simple je, small the matter :P (apakah?)
- Ila ni sangat NERDY. Haha, ye ke ? Tatawu la, but i think i am. Tapi bukan sepanjang masa pun. Kadang-kadang je. Semuanya start sejak lepas SPM. Result tak berapa nak gempak. Jeles dengan kawan-kawan yang dapat 9A's,10A's,sampai ada yang dapat pergi overseas. I only managed to get 7A's. Tak kemana-mana pun, just belajar dekat UiTM SI je, ahha. So i'm trying hard to prove myself that i can achieve better. And Alhamdulillah, setakat ni, semua yang dirancang berjalan dgn lancar :)
- Ila tak suka BACKSTABBERS ! Yeahhhh, i really hate them . They are so PLASTIK ! Suka berpura-pura mcm kwn kita, dengar masalah kita,mcm faham je kan, last-last they are the one who make it become more worst ! So plzzzz, i'm begging you, dont stab me at the back, dekat depan boleh la (mcm mana tu?) hahah
- I'm a LOYAL person. I mean if dalam love relationship, I am a loyal person. Even masing-masing jauh. I can be a loyal person, if that guy treat me mcm ila dekat dgn dia. Ada paham tak? tak paham la tu. haha.
- Ila suke BERKAWAT. ahha, yang ni ila tak boleh nak nafikan. Sejak ila form 2, sampai la skarang, dah masuk U pun, still aktif dalam berkawat. Apa tu? KOMANDER KESATRIA? ahha, maybe ada yang tak pernah dengar kot, pelajar UiTM ye la selalu dengar. I join KOMANDER KESATRIA sejak 2nd sem berada di UiTM SI. Kira skarang da almost 3 years la ila join komander.
- Ila ni seorang yang SENSITIF. yeahhhh, sensitif. Kadang-kadang ila pun tak faham, kenapa la ila ni asyik nak merajuk je, sedangkan bukannye masalah besar sgt pun,sampai nak merajuk. Memang la kan, orang kata perempuan ni, kalau merajuk, dye org just mahukan perhatian & kasih syg je. Tapi, rasa mcam ila ni selalu sgt merajuk. Sape-sape ade tak tips yang boleh tolong ila mcm mane nk kurangkan merajuk?
- Ila suka layan WAYANG. Yes, indeeeed ! kalau dapat peluang kerja kt wayang, rasanya ila lah org yang 1st volunteer nak kerja kt panggung wayang tu. Boleh la tengok wayang free hari-hari :) Tapi ila dengar dosa tau kerja kat panggung wayang. Sebab ape? Korang fikirlah sendiri. hahaha. Harap-harap la bila da besar nanti, ila ada rumah besar yang ade home theater, boleh la layan movie sampai lebam, syokkk gak kan? :))
- Ila tak suka dengan perempuan yang TOO OPEN MINDED . Korang paham tak ape maksudnye ni? I mean, berfikiran terbuka dengan laki-laki kt luar sana tu about tutttttt..! Come on la, kalau ye pun nak open minded, jgn la ketara sangat. Sampai semua laki nak dicerita. Tak rasa malu ke? Ila as a woman, rasa mcm malu sangat ! Tapi dah kawan kan? Kita boleh buat apa je? Ila just diam je la, malas nak join those kind of conversation. It is not a good attitide oke? And lelaki, please laaa, jgn la lyn sgt pun, kalau betul la korang kawan, jgn wat mcm tu kat that girl. Nak layan? borak-borak je la among ur BoyFriends. bukan dengan ur GurlFriends. Tak manis kan ? ;)
Oke, tu je kot. Nak pass kt sape pulak award ni ? ahha. Mcm malas je nak pass-pass :P
Kesian pulak dye orang nnty, kene cerita panjang-panjang bout themselves ;)
p/s: thats why ila tak suke cite bout myself,
kang mula la menyimpang & meleret tah kemane
haha :P
Saturday, November 20, 2010
I miss you PEXTIK (ex-TiKL) !
Especially my dorm-mate JASMIN kt TiKL dulu,
Gqa, Mira Idayu, Amal, Fazreen, Azmira, Yaya, Aten, Maya, and Fadz !
Windu bangat kt korang !
And to all Ex-MPP SMTKL batch 2006-2007, i miss u guys a lot ! sob3 :(
And lastly,to my ex-boyfie ,
Rafiq Khalid, Adi Solehan, Mohammad Nur Kholis Abrar & Naqiuddin Razalini
Rafiq Khalid, Adi Solehan, Mohammad Nur Kholis Abrar & Naqiuddin Razalini
Ada yang tak mention lg ke ? Ahakz !
Captain, Vice Captain & Vice Captain 1 and 2
My Beloved Dorm Jasmin :)
Dorm Tunku Abdul Rahman (TAR)
Dorm Rafflesia
Dorm Tun Hussein Onn (THO)
Majlis Pemimpin Pelajar Teknik Kuala Lumpur Batch 2006-2007 (MPP)
I really miss this moment ;)
p/s : i miss you guys so badly !
FRIENDS FOREVER :)
Tuesday, October 19, 2010
nothing great was ever achieved without enthusiasm !
PERKARA YANG PERLU DILAKUKAN BAGI MENGHADAPI “FINAL EXAM”
- Pastikan anda menjaga kesihatan sepanjang minggu peperiksaan.
- Siapkan segala assignment yang tertangguh.
- Hindari sindrom belajar di saat akhir.
- Manfaatkan “revision week” dengan mengulangkaji pelajaran.
- Banyakkan latihan dengan menjawab ‘past years questions’ .
- Pastikan anda mendapat rehat dan tidur yang mencukupi.
- Tekanan peperiksaan hendaklah dikawal dengan baik.
- Amalkan membaca Al-Quran setiap hari. Sekali sehari pun sudah memadai. Dan lebih baik jika amalkan membaca Al-Mathurat selepas solat Subuh dan selepas solat Asar.
- Akhir sekali, usaha dan doa perlulah seiring.
"Kejayaan tidak datang bergolek tanpa usaha yang gigih"
Disebabkan tak de sape nak anta ila ke klinik last week, so ila terpaksa la menggigihkan diri pergi ke KOPERASI UiTM Perak, beli ubat batuk Woods and Panadol Acti-Fast. Demam da 3 ari, ingtkan x makan ubat, leyh la baik sendrik, tp tak wuper nye. so nak x nak, beli la ape yg ade kt koop . da la unit kesihatan kt UiTM ni tutup sabtu ahad . mls nk tggu lame-lame, baik beli ubat sendrik . ahakz ! tp ibu marah, ibu kate takot ila demam denggi. tp Alhamdulillah, setelah makan 4 biji panadol, 3 sudu ubat batuk, ila da oke skit skunk . cume selesema x bape nak baik lg . insya Allah 2-3 ari oke la kot . doakan ila eyh ?
oke, exam da nk tiba , lg bape minggu je ni nak final exam . skunk masing-masing sebok menghabiskan masa REVISION WEEK . ada yg blk, ada yg duduk bilik tgk movie (aku la tu), ada yg jalan-jalan tgk wyg ngn bf dlu, n ada yg da start blaja (ada ke?) ahakz !
yg ila tawu, ila kene revise blk pe yg ila blaja semester-semester lpas, koz byk junipr suwo ila ajar tyme cuty2 revision week ni . haihhhh , org popular, nk wat cmne kan ? (poyoz lbey) haha :P
x de la, org ckp jgn kedekut ilmu, nnty pe yg kte blaja x berkat. so x pe la, ila berbakti skit, demi kejayaan org lain, x slh kan ? :) oh ye, to kaled, sory lorrr x dpt aja CIS ari tu, ila pn x bape phm sbnanye lec ajar kt depan. one day before nk kuiz ari tu, br ila phm. & alhamdulillah, dpt fullmark for quiz CIS. heee :)
x kesah la ape pn yg korang nk wat, ila just nk wish BEST OF LUCK kt sume ye !
enjoy-enjoy gak, mentang-mentang da abes blaja tuk dis sem, sume ingt nk bergembira dlu before amek final exam kan ? heee, same goes to me actually . tp ila just menghabiskan masa dgn tgk movie je kt blik ni. nk blk uma, ibu x bg. kate nye , nnty x blaja, & tambang mahal kalo blk berdua ngn ili . kalo nk blk uma pn, ibu suruh blk sorang je, tu pn kalo btol2 ade reason yg munasabah & IMPORTANT nak blk . My mom slalu mcm tu. kalo revision week, slalu x bg blk . tapi tak apa la, da biasa pun. da 5 sem da ila duduk kt uitm kalo revision week . heee :) da lali da pn.
oh ye, jgn lupe amalkan petua-petua & nasihat yg ila senaraikan kt atas tu k ? nk denga or x nk, terpulang lah . tp ni la yg ila amalkan sejak belajar kt UiTM ni. n setakat ni, alhamdulillah, semua berkesan. kalo x, mcm mane la ila leyh dapatkan 4flat for 3 semesters kan ? heee, bukan nk bangga, tp nk bg semangat tuk korg sume ! yeahhh ! n insya Allah, this sem, i'll try to get 4 flat again, korg pn doakan tuk ila skali k ? amiiiiinnn... eventhough mcm-mcm dugaan, halangan yg ila hadapi sepanjang tahun ni, ila sentiasa berdoa semoga x affect pape dlm pelajaran ila . putus cinta x bermakna sume bende terputus kan ? hahaha :)
last but not least , GOOD LUCK SEMUA !
ila berharap sgt, rmai member-member ila yg akan sama-sama naik pentas ngn ila masa amek anugerah dekan next sem . especially SYED KHALED SALEH ! :))
p/s : Goodluck to NQR and MNKA<3
Labels:
chenta hatiku,
Kholis,
love
Saturday, October 16, 2010
having fever is the worst !
i hate this fever. i really hate it !
kenapa mesti demam time weekend ni jugak ? da la Unit Kesihatan kt UiTM ni tutup weekend2 ni. haihhh .. (-_-")
who is willing to send me to the clinic outside ? i dont want to take the 'yellow bus' ~
td ila terpaksa jwb paper TAX dlm keadaan demam. i've used a lot of tissues and it is difficult for my brain to process and answer the paper.
the questions are quite tough actually. ila tak sempat nak ke toilet pn, dats why terpaksa pakai tisu nk lap hingus yg meleleh . haha
td ila terpaksa jwb paper TAX dlm keadaan demam. i've used a lot of tissues and it is difficult for my brain to process and answer the paper.
the questions are quite tough actually. ila tak sempat nak ke toilet pn, dats why terpaksa pakai tisu nk lap hingus yg meleleh . haha
i hope this fever will not last longer, next week is my revision week , and i just dont want to spend it with sleeping all day on my bed.
i wanna try my best in this coming final exam, so dat i will maintain my GPA and my CGPA.
i'm really hoping that i can further my studies in overseas under any scholarship,
i'm really hoping that to come true!
this fever, makes me feel sick all day, coughing, flu, arghhh ~ i really hate it !
p/s : kholis, thanx for calling me and reached me to tell me about ur lost hp.
although i knew u lost ur hp about few days ago & u dont even told me about it A.S.A.P, i dont mind.
i know, it is difficult for u to reach me as u are trying to start ur new life without me.
take ur time, because i'm going through the same situation like u.
i really appreciate it. i feel sympathize on u btw.
i hope that u'll get back ur old hp or a new one.
and i hope dat the copy on my ic is helping u to get ur simcard back.
later, during the break, we'll go change our name on the simcard oke ?
t.care of urself.
Subscribe to:
Posts (Atom)































