My Loyal Followers

Sunday, June 20, 2010

I hate you FIFI


I HATE YOU!!!


Arghhhhhh , AKU BENCI AKU BENCI AKU BENCI !

Seriously, aku sangat benci dan sangat tak suka perasaan ni. 

Selama ni aku senyap je kan, tapi hari ini TIDAK !

Kenapa? Sebab aku dah nampak the bad side of you.

AKU BENCI KAU
Nur Haf___ binti Mohd Zuki !
BUKAN BERNIAT NAK FITNAH, TAPI KALAU BETUL MACAM MANA?!

Ko ingat ko sekolah agama high school, ko ada semua kualiti seorang MUSLIMAH yang terbaik?

selalu pergi gig, bercouple,mengagung²kan artis mamat korea 'MICKY',tu semua apa? 

Ukurlah baju di badan sendiri dulu weyhhhh, aku ingt ko lain dari yang lain, tapi sama je sebenarnya .

Just because i'm not like you, doesn't maean you are better than me ~

Terima kasih di atas cacian, cercaan dan hinaan yang ko beri terhadap aku selama ini .

Ko tak layak nak judge aku macam mana orangnya, ko memang tak layak, sebab ko tak kenal aku, ko memang tak kenal aku, so please STOP BACKSTABBING ME !

aku tak sangka sama sekali, yang dalam hidup aku ni, aku nak buat sesiapa jadi musuh aku but,

From today onwards, i declared that 'YOU ARE MY FIRST TOP RANKING ENEMY' !

 
ASTAGHFIRULLAH AL-AZIM, Ya Allah , Ampunkanlah dosa hambamu ini.
Bukan berniat untukku mengumpat atau menghina sesiapa,namun amat besar bagiku dugaan yang terpaksa kuhadapi. Engkau tabahkan lah hati hambamu ini, dan tunjukkanlah aku petunjuk serta kurniakanlah aku hidayah dari-MU. 
Sesungguhnya Engkau lah Tuhan Yang Maha Esa lagi Maha Berkuasa dan
Engkau lah Tuhan Yang Maha Mendengar lagi Maha Mengetahui. 

"Boleh jadi kamu membenci sesuatu padahal ia amat baik bagimu, dan boleh jadi pula kamu menyukai sesuatu padahal ia amat buruk bagimu, Allah mengetahui sedang kamu tidak mengetahui" 
-Al- Baqarah : 216-


to kema : 
sorry if aku tersilap buruk sangka dekat ko,
tapi tak payah la ckp blog ni annoying ke apa ke, 
aku tak berniat pun nak buat sesiapa rasa macam tu and please, 
baca dulu disclaimer dekat sidebar blog ni before u read my posts, oke?
-harap maaf-


p/s : Everybody make a mistakes, but don't try to make them repeat thair mistakes for their whole life !

oh yea, kepada sesiapa yang rasa my blog annoying ke,frustrated ke apa ke,please feel free to leave this blog, HARAP MAAF ~ 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...