My Loyal Followers

Tuesday, May 10, 2011

hati saya sakit kerana awak


Saya tak tahu kenapa selalu kecundang dlm Percintaan.

adakah ini yg dinamakan Jerat Percintaan?

Dulu saya ada ckp dekat awak, 

"saya tak layak untuk awak, awak terlalu baik untuk saya, ada girl yg lebih baik dekat luar sana yg layak bersama dgn awak"

Tapi awak enggan lepaskan saya, awak bersungguh-sungguh nak tawan hati saya.

Dan bila saya bagi awak peluang, peluang yg saya sendiri tak boleh nak kira, 
last-last awak kecewakan saya.

Awak kata awak tak boleh nak masok dgn perangai saya, awak suruh saya ubah dulu perangai yg awak tak suka tu.

perangai yg saya maksudkan, 
  1. Asyik nak merajuk
  2. Jenis yg memaksa (awk ckp too demanding)

Orang ckp, kalau kita dah sama suka, semua yg buruk dekat pasangan, xkan kelihatan pun di mata, apa yg kita nmpk baik je.

Tapi awak?

kalau betul pun awak nak saya berubah, kenapa awak tak nak lihat saya berubah disamping awak?

Maksud saya, perlu ke kita berpisah?

kenapa perlu awak biarkan saya berubah seorang diri?

Awak kata, awak tak nak saya berubah sebab awak, tp berubah untuk kebaikan diri saya sendiri.

Ye, saya akan ingat pesanan awak tu, dan saya akan berusaha untuk berubah.

Terima kasih awak, di atas nasihat awak tu.



p/s :

Lagi satu, saya tak faham dgn kaum adam ni,
dulu kalau time nak mengaku saya ni gf awak,
bukan main tersipu malu lagi kan,
tapi sekarang bila dah jadi jd ex,
laju je awak sebut.
Memang saya tak faham (-_-")





0 comments ヅ:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...